Podstawą do rozpatrzenia zwrotu lub reklamacji jest oryginalny paragon lub faktura!
Zwroty
Sklep EuroToner.pl dokłada wszelkich starań żeby oferowany przez nas towar i usługi były najwyższej jakości.
Jeśli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań mają Państwo prawo do jego zwrotu w terminie do 10 dni od jego otrzymania. Zwrócony towar należy odesłać pocztą lub kurierem na adres siedziby firmy. Przed odesłaniem towaru należy również wysłać informację o zwrocie towaru na maila zwroty@eurotoner.pl z informacją na jakie konto mają być zwrócone pieniądze.
Pieniądze zwrócimy na konto w przeciągu 5 dni od otrzymania zwróconego towaru.
Procedura reklamacji:
1. Klient informuje sklep EuroToner.pl o powodzie reklamacji (dokładny opis reklamacji) na adres mailowy reklamacje@eurotoner.pl
2. Reklamowany towar Klient odsyła pocztą lub kurierem na adres siedziby firmy (koszt przesyłki pokrywa Klient – w przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie sklep EuroToner.pl zwróci koszty dostawy na wskazany przez Klientka numer konta bankowego). Do towaru należy dołączyć fakturę lub paragon.
3. Czas rozpatrzenia reklamacji:
· Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, licząc od daty odebrania produktu.
· Jeśli reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie firma EuroToner.pl s.c. odsyła produkty na swój koszt.
· Jeżeli z przyczyn niezależnych od firmy EuroToner.pl s.c. zachowanie terminu 14 dniowego jest niemożliwe, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji o kolejne 10 dni roboczych.
Towar zwracany lub reklamowany należy wysłać na adres:
EuroToner.pl Spółka Cywilna, Rafał Niedziałek, Patryk Niedziałek
02-983 Warszawa, ul. Zegarowa 1