• Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  1. Nie wiem jaki toner/tusz wybrać do drukarki?

Prosimy wysłać zapytanie na adres e-mail biuro@eurotoner.pl z modelem drukarki. Odeślemy Państwu ofertę na maila.

Mogą Państwo również skorzystać z formularza kontaktowego.

  1. Czy muszę się zarejestrować żeby dokonać zakupu?

Nie, rejestracja nie jest wymagana w celu dokonania zakupu. Wystarczy dodać produkty do koszyka i wypełnić wszystkie wymagane pola.

  1. Jak mogę dokonać zakupu?

Wybrany produkt należy dodać do koszyka, a następnie przejść do realizacji zamówienia klikając w ikonę „zamówienie”.  Kolejno należy wybrać metodę płatności, sposób dostawy oraz podać adres do wysyłki.

Zamówienie można również złożyć w formie mailowej wysyłając zapytanie na adres e-mail buro@eurotoner.pl   

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia pakowane i wysyłane są codziennie w dni robocze. Czas przygotowania przesyłki zależny jest od produktów, które zostały zamówione. Przy każdym z produktów podana jest informacja o czasie przygotowania przesyłki, np.: 24 godziny, 48 godzin.

Na czas realizacji zamówienia składa się również wybór płatności oraz dostawy.

W przypadku wydłużenia opóźnienia realizacji zamówienia informujemy na bieżąco.

  1. Jakie są dostępne formy płatności?

W naszym sklepie mogą Państwo skorzystać z trzech metod płatności

  • Szybkie i bezpieczne płatności internetowe za pomocą platform płatniczych
  • Wpłata na konto bankowe:

                 mBank
                 Numer konta:  67 1140 2004 0000 3702 7505 0365
                 EuroToner.pl s.c
                 Ul. Zegarowa 1, 02-983 Warszawa
                 W tytule należy podać numer zamówienia.

Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta natychmiast po zaksięgowaniu środków na koncie

  • Za pobraniem - płatność kurierowi doręczającemu zamówienie.

Nasz sklep posiada  Certyfikat SSL co zapewnia bezpieczeństwo Państwa transakcji.

  1. Jakie są dostępne formy dostawy?
  • Kurier DPD
  • Kurier DHL
  • InPost
  • Kurier GLS
  • Kurier FedEx
  • Kurier UPS
  • Kurier Poczta Polska Ekspres
  1. Czy mogę odstąpić od umowy zakupu?

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Prosimy pamiętać jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy).

Odstąpienie od umowy można również przesłać pocztą elektroniczną na adres biuro@eurotoner.pl lub tradycyjną na adres:

EUROTONER.PL S.C.
ul. Zegarowa 1
02-983 Warszawa

Wzór odstąpienia od umowy przesyłany jest razem z zamówieniem na podany adres e-mail.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  1. Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybiorą Państwo zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa

  1. Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:

EUROTONER.PL S.C.
ul. Zegarowa 1
02-983 Warszawa

  1. Jak zgłosić reklamację?
  • Reklamację należy zgłosić w formie mailowej na adres e-mail biuro@eurotoner.pl z dokładnym opisem reklamacji.
  • Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych.

Jeżeli z przyczyn niezależnych od firmy EuroToner.pl s.c. zachowanie terminu 14 dniowego jest niemożliwe, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji o kolejne 10 dni roboczych.

  • Reklamowany towar  należy odesłać na adres siedziby firmy (koszt przesyłki pokrywa Klient – w przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie sklep EuroToner.pl zwróci koszty dostawy na wskazany przez Klientka numer konta bankowego). Do towaru należy dołączyć fakturę lub paragon.
  1. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Odbiór osobisty możliwy jest jedynie przy zamówieniach w formie mailowej na adres biuro@eurotoner.pl.

 

  1. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, do wszystkich zamówień wystawiamy paragon lub fakturę VAT na życzenie klienta.

W celu wystawienia faktury VAT należy przy zamówieniu oznaczyć pole „Wystawić fakturę?”, a następnie podać dane do faktury.